یک مقام اروپایی از تونس اخراج شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

یک مقام اروپایی از تونس اخراج شد

رئیس جمهور تونس دستور اخراج دبیر کل کنفدراسیون اتحادیه‌های کارگری اروپا را به دلیل دخالت در امور داخلی تونس، صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۵۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، «قیس سعیّد» رئیس جمهور تونس روز شنبه دستور اخراج «استر لینچ» دبیر کل کنفدراسیون اتحادیه‌های کارگری اروپا از این کشور را صادر کرد.

 

استر لینچ روز شنبه در تظاهراتی که اتحادیه کل مشاغل تونس در شهر صفاقس سازماندهی کرده بود، شرکت کرده و در سخنانی از مسئولان تونس انتقاد کرده است.

 

این تظاهرات با حضور هزاران نفر از مردم تونس در محکومیت نابسامانی اوضاع اقتصادی و اجتماعی برگزار شد.

 

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، ریاست جمهوری تونس در بیانیه‌ای اعلام کرد که « استر لینچ به دلیل دخالت آشکار در امور داخلی تونس عنصر نامطلوب در این کشور است و از او خواسته می‌شود که طی ۲۴ ساعت آینده تونس را ترک کند».

 

ریاست جمهوری تونس همچنین تأکید کرد که روابط خارجی اتحادیه کل مشاغل تونس مربوط به این اتحادیه است اما به هیچ طرف خارجی اجازه تجاوز به حاکمیت دولت و ملت را نخواهند داد و قدرت و حاکمیت به دست ملت است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار